|
|
|
|
|
Vođeni
programom predškolskog vaspitanja
sačinili smo plan koji predstavlja
bogatu riznicu aktivnosti i igara
za decu.
Svaka potreba deteta, bila ona, potreba
za igrom, pokretom, stvaranjem,
saznajna potreba, socijalna
ili komunikativna, ukoliko je vođena
pravim putem, predstavlja osnovni
temelj razvoja deteta. Na taj način
decu ćemo angažovati
u pravcu razvoja motoričkih sposobnosti,
emocionalnih, intelektualnih i socijalnih.
Vaspitanje polazi od poštovanja dečje
ličnosti,
pri čemu vaspitač poseduje spremnost
i sposobnost da upozna i razume dete,
a njegova osnovna uloga je da stvori
uslove i da direktno podstiče kvalitetan
život, učenje i razvoj deteta.
Naša Ustanova pruža Vam sledeće vrste
boravka:
-
celodnevni boravak i
-
poludnevni boravak.
|
|
|
|
Vrtić
"Madagaskar", Novi Sad - Program rada
- stranica 1 |
|
|
|
|
Osnovni
programi u potpunosti
pokrivaju razvojne
potrebe i interesovanja
dece predškolskog
uzrasta. Usmereni
su na podsticanje
intelektualnog,
socio-emocionalnog
i fizičkog razvoja
deteta. Kroz
razne aktivnosti
dete razvija
samopouzdanje,
sposobnost komunikacije
i kreativnost. |
|
|
|
Takođe, proširuje svoje znanje
o sebi i drugima, kao i o
svetu koji ga okružuje.
Samospoznaja,
samopoštovanje
Najvažnije
je da dete upozna samo sebe,
kako bi moglo da prihvati
neko drugo saznanje. Kroz
konverzaciju, aktivnosti i
praktične primere, deca uče
kako da izraze svoja osećanja.
Takođe se uče prihvatanju
drugih i njihovih razlika.
Vaspitno-obrazovni
rad ostvarujemo kroz sledeće
aktivnosti:
- razvoja govora i književnosti,
- upoznavanje sa početnim
matematičkim pojmovima,
- upoznavanje okoline,
- muzičko vaspitanje,
- likovno vaspitanje,
- fizički razvoj,
- učenje stranog jezika.
Razvoj
govora i književnosti
Cilj:
podsticanje, razvoj i usavršavanje
govornog jezika i osnove pisanja
i čitanja
Deca
se uče pravilnoj artikulaciji
glasova i usavršavanju dikcije.
Ohrabruju se da bogate svoj
rečnik kroz prepričavanje
i ponavljanje pesama, brojalica,
brzalica. Takođe, deca kroz
igru se upoznaju sa dramskim
stvaralaštvom. Kroz dramske
aktivnosti ovladavaju svojim
emocijama i izražavaju svoju
kreativnost.
|
|
|
|
|
|